Zvanu saņemšana

Ikviena notikuma, jeb ziņojuma risināšana, sākas tad, kad tas ir saņemts. Emy nodrošina vairākus ziņojumu saņemšanas veidus:

  • zvans operatīvo dienestu tālruņiem, piemēram 112;
  • eZvana saņemšana, jeb automātiska zvana un metadatu saņemšana no avarējušas automašīnas eZvana iekārtas, protams, ja automašīnā ir šāds aprīkojums;
  • zvana saņešana no eVeselībasPunkts.lv lietotnes – zvans kopā ar metadatiem par reģistrēto lietotāju un iekārtas atrašanās vietu;
  • SMS saņemšana no personām ar dzirdes/runas traucējumiem;
  • ziņu saņemšana no 112 lietotnes, ja persona ir veikusi identifikāciju.

Lai arī informācijas iegūšanas kanāli ir dažādi, visi dati nonāk vienā centralizētā platformā, kas nodrošina informācijas operatīvu apriti, pēc iespējas ātru dienestu reakciju, kā arī iespēju sekot līdzi pieteikuma apstrādes procesam, līdz pat situācijas atrisināšanai un ziņojuma slēgšanai.